Φιλε Nik νομιζω την καλυτερη και πιο προσεγμενη δουλεια θα την κανεις μονο εσυ .. εγω δεν εμπιστευομαι τις τσαπατσουλοδουλειες που κανουν οι περισσοτεροι (ειμαι περιεργος οκ...)
Θελει αρκετη υπομονη και χρόνο αμα δεν εχεις ξανακανει κατι παρομοιο βεβαια ..αλλα το αποτελεσμα σε δικαιωνει.
Εγω πηρα τα Hella την προηγουμενη βδομαδα, εκανα μια γυρα στο Praktiker και σε χρωματοπωλεια αλλα δε μου αρεσε η ιδεα να στηριχτουν με λαμακια ...τουλαχιστον εγω δε βρηκα μαυρα ωραια λαμακια και ως περιεργος δεν τα εβαλα.
Πηρα χτες τις προστατευτικες μπαρες του μοτερ (givi), τις περασα σημερα χυνωντας κανα λιτρο ιδρωτα (ενα ευχαριστω στον geoiat για τις υποδειξεις).. και τωρα ετοιμαζω τα καλωδια.
Πηρα και με 20ε βασεις Sw_motech (αν θυμαμαι καλα) για να πιασουν πανω στα καγκελα και 10ε τον διακοπτη που εβαλε φωτο ο geoiat απο μοναστηρακι.
Τωρα καθομαι και φτιαχνω την καλωδιωση.. σου εβαλα καποιες φωτο να παρεις μια ιδεα..
Δες και το σχεδιαγραμμα που εχει φτιαξει ο Νεκταριος (
http://tdm900.webs.com/apps/photos/photo?photoid=16221270) ειναι πολυ κατατοπιστικο.
Φωτο 1: εχω περασει δυο καλώδια (+ -) μεσα απ το καλυμα και εχω κανει κολληση βαζοντας θερμοσυσταλομενο, ετοιμα να κουμπωσουν

Φωτο 2:
Το 1ο απο αριστερα ειναι που θα παρει απ την κατω μερια ρευμα με κλεφτη απο ενα καλωδιο που δινει ρευμα οταν γυρνας το κλειδι. Απ την αλλη του πλευρα το συνδεεις στο 85 του ρελε.
Το 2ο καλωδιο παει απ τον αρνητικο πολο της μπαταριας στο 86 του ρελε
Το 3ο καλωδιο παει απ τον θετικο πολο της μπαταριας στο 30 του ρελε

Φωτο 3: Ασφαλειοθηκη. Απ την μια μερια συνδεεται με το 87 του ρελε και απ την αλλη συνδεεται στον διακοπτη.

Το κουραστικο τωρα ειναι το λυσιμο των πλαστικων και η τοποθετηση... αλλα με υπομονη, στραπς και θερμοσυσταλομενο θα γινει πολυ "εργοστασιακη" δουλεια ...ελπιζω
